Banner animations



Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

«Έχω δεχτεί ...παρενόχληση από διευθυντή δισκογραφικής»

 Για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μίλησε ελληνίδα τραγουδίστρια

Μέχρι να καταφέρει να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα η Μαριάντα Πιερίδη αντιμετώπισε διάφορες δυσκολίες.
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι έχει δεχτεί σ3ξουαλική παρενόχληση. «Ουκ ολίγες φορές. Σε όλους έχει συμβεί ν’ ακούσουν κουβέντες που τους έχουν πικράνει. Πριν κάνω δισκογραφία, εμφανιζόμουν σε ένα πολύ μεγάλο νυχτερινό κέντρο με έναν πολύ αξιόλογο καλλιτέχνη. Κάποια στιγμή ήρθε στο καμαρίνι μου ο διευθυντής μιας δισκογραφικής εταιρείας και μου δήλωσε ανοιχτά της προθέσεις του. Όταν του εξήγησα πως είμαι αλλού, μου είπε ότι δεν θα καταφέρω ποτέ να κάνω δισκογραφία. Ευτυχώς, λίγα χρόνια αργότερα έκανα την πρώτη μου δουλειά», δήλωσε στο περιοδικό «Εγώ».




Το like για το άρθρο μας

Το like για το blog μας