Banner animations



Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2013

Αυτή η κοπέλα Δεν μπορεί να κάνει ποτέ της ΣEΞ!

Τεράστιο σοκ έπαθε η 19χρονη σήμερα Jacqui Beck πριν δύο χρόνια, όταν επισκέφτηκε γιατρό γιατί πονούσε η μέση της και έμαθε ότι...

δεν έχει άνoιγμα κόλπoυ, μήtρα και ωoθήκες!
Η νεαρή δεν είχε καταλάβει τίποτα μέχρι την ηλικία των 17 ετών.
Σε εξετάσεις που έκανε μετά από πόνους και επειδή δεν είχε αδιαθετήσει ακόμα, έμαθε ότι πάσχει από ένα σπάνιο σύνδρομο με το όνομα MRΚH.
Η Jacqui δεν είναι η μοναδική περίπτωση, καθώς το πρόβλημά της πλήττει μία στις 5000 γυναίκες στη Βρετανία.
Η νεαρή αντί για μήτρα έχει απλά μια μικρή «γούβα» με αποτέλεσμα να μην μπορεί ούτε σeξ να κάνει, αλλά φυσικά ούτε να κυoφορήσει.

Παρόλα αυτά, εξωτερικά δεν έχει καμία διαφορά με τις υπόλοιπες γυναίκες. Όσες πάσχουν από το σπάνιο αυτό σύνδρομο το αντιλαμβάνονται συνήθως είτε από εξετάσεις ή κατά την διάρκεια της πρώτης ερwτικής επaφής.«Ποτέ δεν θεώρησα ότι είμαι διαφορετική από κάθε άλλη γυναίκα και τα νέα πραγματικά με σόκαραν.

Δεν μπορούσα να πιστέψω όσα άκουγα», λέει σήμερα η Jacqui. «'Ήμουν βέβαιη ότι ο γιατρός μου είχε κάνει λάθος.

Όταν όμως μου εξήγησε γιατί δεν είχα ακόμη περίοδο όλα άρχισαν να εξηγούνται. Στη συνέχεια μου είπε ότι δεν θα μπορέσω ποτέ μου να κάνω παιδί και ότι θα χρειαστεί να κάνω κάποια επέμβαση προκειμένου να μπορώ να έχω σeξoυαλική ζωή», προσθέτει.

Σήμερα η νεαρή κοπέλα ακολουθεί κάποια αγωγή και ανταποκρίνεται πολύ καλά σε αυτή. Αν συνεχίσει έτσι σύντομα θα μπορεί να έχει μια υγιή σeξoυαλική ζωή χωρίς να προχωρήσει σε επέμβαση.






Το like για το άρθρο μας

Το like για το blog μας