Banner animations



Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Σκέφτομαι να φύγω με την οικογένειά μου στο εξωτερικό

Το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει οικογενειακώς την Ελλάδα, αν η κατάσταση χειροτερέψει, επισήμανε ο Θάνος Πετρέλης, μιλώντας για την καριέρα και τη ζωή του.
«Σκέφτομαι να φύγω στο εξωτερικό με την οικογένειά μου αν τα πράγματα στην Ελλάδα χειροτερέψουν. Είμαι λίγο stand-by. Όχι τόσο για τη δουλειά όσο για την αγριότητα που αρχίζει και επικρατεί στη χώρα μας… Έχω πολλούς φίλους στην Αμερική. Δε σημαίνει βέβαια ότι τα πράγματα είναι εύκολα εκεί. Το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου, είναι η αλήθεια», είπε ο λαϊκός τραγουδιστής στην εκπομπή "Live U" του Star.
Μιλώντας για την πορεία του στο χώρο, ο δημοφιλής τραγουδιστής δεν έκρυψε ότι θέλει να κάνει αλλαγή σελίδας: «Το ρεπερτόριο θα είναι το ίδιο, γιατί με λαϊκό ρεπερτόριο ξεκίνησα, αλλά τότε ήμουν και δέκα χρόνια νεότερος. Τώρα θέλω να κάνω πιο "καθαρό" λαϊκό. Είναι πολύ σημαντικό για μένα και γιατί μετά από πολλά χρόνια θα κυκλοφορήσω ένα ολοκληρωμένο album, μιας και το πιο πρόσφατο που έβγαλα ήταν το 2007».



Το like για το άρθρο μας

Το like για το blog μας