Banner animations



Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Έχω πλύνει πτώματα σε νεκροτομείο για ένα μεροκάματο


Σε συνέντευξή του ο ηθοποιός περιέγραψε όλα όσα πέρασε για να γίνει αυτός που είναι σήμερα.

Τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην αρχή της καριέρας του στο εξωτερικό θυμάται ο ηθοποιός Γιάννης Βογιατζής σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό το περιοδικό Full life. Όπως αποκάλυψε αναγκάστηκε να μείνει για ημέρες νηστικός, να κοιμηθεί σε ένα αμάξι για έξι μήνες και να πλύνει πτώματα για να ένα μεροκάματο...

«Πριν από χρόνια, ο Καζάν με είχε βάλει μπροστά σε ένα κασσετοφωνάκι να του διηγούμαι τη ζωή μου. Και μου έλεγε: ‘τρία βιβλία γράφω μ’ εσένα. Θυμάμαι έντονα τη Ρώμη. Όταν πήγα εκεί, τρελάθηκα που την είδα. Λέω: “θέλω να μείνω για πάντα εδώ”. Ναι, αλλά πώς θα ζούσα; Είχα 15 δολάρια στην τσέπη. Στην Ιταλία, ένα πιάτο σπαγγέτι θα σου δώσουν να φας. Στη Γαλλία, έχω μείνει οκτώ μέρες νηστικός. Την όγδοη μέρα, που μου έστειλε η θεία μου η Φίτσα Ντάβου χρήματα (κολλητή της Ρένας Βλαχοπούλου) να μου τα φέρει ο Φίνο, πήγα να φάω σε εστιατόριο και έκανα εμετό για δύο μέρες από την πείνα που με είχε κυριεύσει. Όταν έγραφαν όλες οι εφημερίδες του κόσμου αλλά και στην Ελλάδα για μένα, που έκανα τον Χριστό με τον Τζεφιρέλι, ήταν στα πάνω του ο Γεωργίτσης και πολλοί άλλοι. Έλεγαν λοιπόν: “αχ… ρε κωλόφαρδε, τα κατάφερες!”. Τους απαντούσα: “στοπ εδώ”. Εσείς κάνατε ταινίες του Φίνου σε στρωμένες δουλειές και εγώ πεινούσα στη Γαλλία. Έχω πλύνει πτώματα σε νεκροτομείο για να πάρω μεροκάματο. Έχω κοιμηθεί σε ένα παλιό Citroen για έξι μήνες, για να τα βγάλω πέρα. Θυμάμαι, για να βγάλεις γρήγορο χρήμα, μπορούσες να πλύνεις πτώματα σε νεκροτομείο. Και πήγα. Δεν άντεξα. Και από τότε έχω τρομερό πρόβλημα με τον θάνατο. Αλλά και με έχουν πετάξει έξω από ένα σπίτι με το στρώμα, γιατί δεν είχα να πληρώσω το νοίκι.», δήλωσε.

Όσον αφορά στις επιλογές του, εξομολογήθηκε με αφοπλιστική ειλικρίνια: «Πάντα σκέφτομαι ότι οι επιλογές μου ήταν σωστές. Σε δύο πράγματα δεν έχω κάνει υποχωρήσεις: στη δουλειά μου έκανα ελάχιστες και στον έρωτα καμία. Μου την έχουν πέσει και πολλοί άντρες σε αυτό το επάγγελμα. Δεν ενέδωσα ποτέ όμως. Όταν κάποτε η Ρένα Βλαχοπούλου μού γνώρισε τον Δαλιανίδη, εκείνος ήρθε κοντά μου και μου είπε: “φύγε για έξω, γιατί εδώ πάει αλλιώς το κόλπο”. Και οι κουβέντες του Γιάννη με βοήθησαν πολύ σε όλη μου την καριέρα. Ήταν εξαιρετικός άνθρωπος και σου μιλούσε αντρίκια».
[up-slideshow type="Sample" width="300" height="250" pause="3000" random="YES"]


Το like για το άρθρο μας

Το like για το blog μας